fasthållning och filt över huvudet för alla popcorn




Efter gårdagens "förspel" med en skuttande tik som lekte fjortis och en kåt hane som tappade tålamodet för var minut så försökte vi idag igen. Selma Popcorn och Östen Horny var klara på ca 15 min med hjälp av 2 otåliga matter och ytterligare 2 roade åskådare. Matte känner sig lite skurkaktig.
Efter de 10 första minuterna in på besöket kom Östens matte med idéen att hålla fast Selma och täcka med en filt över huvudet. Hon kände till en uppfödare som brukar göra så när tikarna är för skuttiga. Hmm tänkte jag.
 Det blev filt över huvudet och fasthållning av Ms. Popcorn. Mr Horny såg sin chans redan i förväg och med hjälp av 2 mattars "hjälpande händer" var parningen igång. Rubriker med ordet "våldtäkt" och "uttnyttjad" rullade runt i huvud på mig. Men oj så smidigt det gick, endast lite sprattlande, rabieständer, ett gruff ..tystnad och klart! Inte ens i närheten av när vi ska klippa klorna som tar ca 30 min, 2 pers och en t-shirt när det är som värst. Lite ställd vart hon Selma, det är frågan om hon förstod vad som hände.
Mr. Horny gick ofrivilligt hem och matte höll Ms. Popcorn på axeln med rumpan upp i 10 min "..ja hon brukar göra så för att det inte ska komma ut något", Helena menade uppfödaren såklart. Det lätt rätt logiskt så att inte de dyrbara små spermierna åker ut på en gång och blir uppslukade (!) av en förvirrad tik. 
Varför hittar man inte dessa tips på forumen?
Eller.. Borde jag få en uppläxning?
Vi försöker samma visa imorgon igen helt enkelt.

Kom alla små puppisar!

Selma mår bra, oro er inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback