10 dagar




Jupp nu är det 10 dagar sedan sista parningen. Jag fick tag på en våg nu äntligen och rätt surprisad blev jag, Selma har gått upp 200g på 10 dar!!! Det måste ju betyda puppisar? För hos momo har hon inte varit under längre tid precis (brukar gå upp då det bjuds på kött, ris och potatis i mängder) och hon är way mer spänd över magen än vanlig fismage.
Men är det inte lite tidigt att gå upp 200g första veckan? Antingen är det massvis med puppisar eller.. En gripande gigaton anabola valp! Huh. Vi håller tummarna för massvis hellre än anabola.
Selma är ovanligt skuttig och springing än normalt tycker jag för att vara på smällen. "Akta puppisarna!!!" säger jag flera gånger per dag, men det hjälper inte. Det gör inte "vaaaar-e-puppisarna!?-puss-på-magen-leken" heller. Pedagogik brukar ju funka annars huh?
Hm men fortsätter det i denna takt kommer hon nog lugna ner sig mer för var vecka som går. HAHA Jag längtar efter den där gris-bilden i slutet av november.. Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: monc

hehe.. gosigt inlägg.. snyggt med ram osv.. ;)

hoppas på massvis mini selmisar.. ;)

Postat av: momo

ÅH....ja....många puppisar...goooooos!

2008-10-01 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback