selma the skogaholmslimpa




BOO!
Nu är Selma och jag bofasta ute på landet i hus och allt hos familj och värme. Känns riktigt bra trots faktum att man flyttat "hem" igen och kommer leva med hälften av tillbehörigheterna nedpackade ett tag.
Här kommer de utlovade Selma bilderna! Idag lördag är hon på 43:e dagen räknade jag ut, hm vet inte om jag missat på någon dag innan i mina tidigare inlägg.
När man tittar uppifrån så är det som en helt annan hund där nere, på prommisarna får jag skrattanfall. Ser ut som en boll som försöker klämma ut lite luft men utan vidare resultat. Kiss och bajsturerna är rätt så täta redan kan jag meddela.
Selma är numera the Skogaholmslimpa. Läskigare bilder blir det svårt att hitta så här i spookytider huh? Men jag måste säga, det är svårt att få det på bild. I verkligheten är det mer.. svällande.
På köksvågen sa det "stop" idag (!), 6 veckor har gått totalt och lillah har gått upp på bara 3 dagar nu ytterligare 200g! Hallå liksom, hur ska detta  sluta?





Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha..vilken limpa! Att dem små benen orkar bära. Kul att få se lite bilder...krama henne från oss:-)

Postat av: Emma-Lee

Hihihi lilla Selmisen :-D

Kram till er!

2008-11-07 @ 20:53:46
URL: http://metrobloggen.se/emmalee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback