mooo




Igår kom jag till insikt. Min hund ser ut som en kossa! Och nu snackar vi inte lite svullna tuttar alá hund going mommy utan.. asså.. Hunden har bröst!!! De dallrar!
Nu närmar sig dagen med stora steg, Selma är höggravid indeed. Kliryck, sparkar och suckar. Lös i magen är hon idag också, lillah :( Hon vill inte äta för mycket heller.. Man känner lite skuldkänslor så här i slutet då hon mest yrslar och sussar, i natt tog det 40 min för henne att hitta en sovställning! Ut och in under täcket, runt, runt, ner, upp från sängen. P U S T! Ska nog ta tempen på henne senare och hålla koll på den de här sista dagarna.. 58:e dagen.
Man brukar säga att 1 bild säger mer en 1000 ord, här har ni 3st.
Snuskgubbar hålla sig undan, annars sätter jag dit er på livstid! Hatar djurövergrepp, sjukare kan inte människan bli i sin redan förvridna sexualitet. Men det kan vi ta i ett annat inlägg *morr*, satt och läste senaste nummret av Härliga Hund här om dagen och följt nyheter, ä n t l i g e n börjar man politiskt engagera sig i frågan!. Här är i allafall min lilla mooo! Selma med bröst.




Kommentarer
Postat av: monc

:O HJÄLP!!! Vad stor hon e nu.. Värsta magen... Kan inte va lätt.. g o s

Postat av: Karin

Muuuu!

2008-11-16 @ 17:14:14
URL: http://grejsar.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Skönt att det snart är dags :-D Jobbigt att ha en sån jättemage hihi

2008-11-16 @ 18:47:17
URL: http://metrobloggen.se/emmalee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback