panda i koppel?

I kinesisk nyhet kan man läsa om uppståndelsen kring Shan Zhai Panda. I en småstad i Kina har många rapporterat till kinesisk polis om att ha sett en babypanda i koppel på stadens gator. I själva verket visade det sig att pandan är en färgad Chow Chow vid namn Pan Pan! Det ska ha tagit 7 personer (!) och 6 timmar att färga lilla Pan Pan till sin pandalook, stackars. Men coolt är det ju måste jag säga! På de första 2 bildena ser han verkligen ut som en babypanda.
Hm.. vad kan man färga Selma till måntro till Halloween? Det blir vita prickar på rumpan och renhornsmössan tror jag alá rudolphs.. gravida bror?


bilder:





Kommentarer
Postat av: monc

Va gos..

Postat av: Maria

haha, vilken sjuk grej att komma på!



Jag trodde inte att den här bloggen fanns kvar, men nu blev jag ju positivt överaskad! Skoj.

Desmond känner sig lite bedragen här hemma så han har hämnats genom att skaffa en ny tjej-chanel.

Kul att allt verkar gå bra med selma, tänk att det äntligen gick! Lite bilder på tjockisen tycker jag!



kram från oss

2008-10-22 @ 16:29:27
URL: http://melonsylt.blogspot.com
Postat av: selma

Till Des:



..asså.. vem är den där Chanel? Låter som en riktig bimbo svartsjuk

2008-10-29 @ 03:54:55
URL: http://royals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback