pudelblog med dagens outfit faceslappar

Uberlycka! Surfade på "The Posh Poddle - hundmodebloggen", en relativt ny söt svensk hundblogg där toypudeln Maggie visar upp sin garderob, shop-a-holicar med matte och tipsar om senaste modet för "dig med päls" - allt i modern bloggstajl med tävlingar och "dagens outfit". Hehe så det är så man får besökarna att kommentera?!?!
Hm.. Sophia tänker. Vad hände med alla de där besökarna som kikade in varje dag? Visst, knappt någon kommenterade men huj, många var det där 2006/2007 trots grön motvind. Sophia tappade nog fokus lite grann.. Kina och drömmar och annat..
Anyway, skönt och kul att folk tar vid! Själv har jag varken tid eller ork att sitta som jag gjorde i början och fanatiskt tvångsblogga.
Syftet med royals.blogg.se var att hårt köra över allt svenskt minihundshat, och en och en annan grön skk:are (hjärntvättad av 10-tals år med bruks) på samma gång. Samtidigt har vi haft väldans kul trots ibland konstigt visionära uttalanden och skrikande luckor i bloggandet!
Pudeln Maggie faceslappar hårt i fejjan på Royal S duon, men wow - hoppet växer om ett förändrat hundsverige!
Så här med facit i hand och med lite seriösare och större planer vad gäller hundstuff i framtiden så kan man verkligen luta sig tillbaka och njuta nån minut. Go Maggie!

Ett litet tag till kör vi på!
.. Älskade annonspartners, FÖRLÅT!


The Posh Poodle

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Hallå, the royal duo! Tack för titten, kommentaren, inlägget (!) och länken :) Ska absolut scanna era arkiv. Har för mig att någon visade mig er blogg en gång men jag tappade/glömde bort den. Nu är Maggsan och jag här för att stanna! Och vi ska kommentera like hell :)

Även om lillan kan dela ut en och annan lavett när det krävs, så hälsar hon att det nog finns plats för oss alla :) Av det jag läst hittills tycker jag absolut att du kör över minihundhatet. Skönt med en likasinnad, som fattar att "accessoarslooken" inte utesluter ett härligt hundliv, snarare tvärtom.

Pussa nu på Selma, the lovely limpa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback