converse för mini

image675


Upptog mitt letande av hunddesign på min favvo hund-shopping-sajt och vad hittade jag inom nån minut om inte ännu en hundsko i sneakerdesign och en rätt fin sådan, Dogverse Kicks från Rayna Tamarin - sneakers i riktigt Converse anda.
Rayna Tamarin känns nog troligast mest igen för deras "Rhinestone Cowdog Boots" skor som synts en del i amerikansk media, amerikanska hundbutiker och webshoppar.
   Jag är en obotlig Converse älskare och hundsko-förespråkandet har blivit starkare sen jag kom hit till Kina (Selma skulle garanterat få ha skor på långpromisen) dessa skor är de första av sitt slag jag sett med enbart snörning - smart eller tidskrävande? Ingen aning. Snyggt var det i allafall, man kan ju hoppas att passformen är bättre på minitassar än majoriteten av hundskor. Rayna Tamarin har för övrigt supersöta hundsandaler som jag blev riktigt förälskad i, kika in på deras sajt!
Till Sverige någon?



till mini:

image677

Rayna Tamarin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback