rea på djurhobby




Måste tipsa om en perfekt rea så här i kalla tider. I fredags tog vi en tur till tippen här i Uppsala som ligger i Boländerna (stadens större industriområde), vi slank in på Djurhobby för att köpa mer Royal Canin Starter foder. Vad hittade vi inte om en 50% rea på Theo kläder!?
Rean håller i sig så länge det finns kläder kvar, i fredags fanns det en del Wind Overall, Winter Overall, Fleece Overall, Eskimo Coat, Vest och Fleece Jacket i majoriteten svart, MUMS! Storlekar från XS till XL, mycket i XS-M vad jag såg (en svart Dog 07 skymtade jag också, stl L tror jad det vad..)
För er i Uppsalatrakten: tveka inte att julshoppa Theo till bra pris! Själv ska jag försöka dra dit och inhandla 2 Vests i XS innan det är för sent..

Djurhobby är en fräsch djurbutik med ett ovanligt stort utbud av hundkläder och accessoarer för att vara djurbutik i den kategorin. Puppia, Theo, Hurtta, Doggy Style Designs, Gustav & Evita, Request, Gummipets, Hunter o s v. Flera olika overaller för minisar att välja mellan vilket brukar vara knepigt att hitta ute i butik och kunna prova på plats. Dessutom har det ett snyggt provrum på klädavdelningen som bör nämnas!  I februari förra året var vi där och minglade när Theo hade modevisning med Mona och Engla Isabella från Top Dog (se inlägg "mode, mingel och the mini") butiken är trevlig med trevlig personal, om än lite felplacerade "i utkanten av Uppsala". Absolut värt ett besök för er som har möjlighet!


Djurhobby
Theo

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oo.. i malmö finns det inte så många butiker med så bra sortiment :(

Postat av: kattis

Åååh! Var ligger den butiken? Jag bor i uppsala :)

Har precis upptäckt din blogg som är så bra!!

gott nytt år!

2009-01-03 @ 20:50:00
URL: http://dogfashion.blogg.se/
Postat av: kattis

Hej! Härlig blogg du har! Har just upptäckt den :)

Var någonstans ligger den butiken? Jag bor också i Uppsala, så jag vill gärna dit och shoppa lite :P



mvh / kattis

2009-01-03 @ 23:26:39
URL: http://dogfashion.blogg.se/
Postat av: kattis igen!!

Hahaha först funkade inte första kommentaren, så jag skrev en ny. Gött, nu har du tre kommentarer från mig på samma inlägg! hihi

2009-01-03 @ 23:27:51
URL: http://dogfashion.blogg.se/
Postat av: LiNA

ååh.. den där rean lät ju som en dröm. Varför hittade jag det tipset så sent som nu? :( har de mycket rea just nu på hundkläder också tror du? Vill fynda!

2009-02-27 @ 21:28:28
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback