wetnoz skålar! äntligen!

För någon vecka sen fick vi reda på att vi vunnit en tävling som puppia.se anordnat. Man skulle skriva om Puppia produkter och länka från sajt/blogg för att sen delta i en utlottning. VI VANN!
Helt O T R O L I G T då jag verkar ha haft oförmåga att vinna tävlingar sen födseln. Kanske Selma är en guldgruva till turvovve?
Hur som helst så vann vi lottdragningen och fick välja grejjer för 1000kr (!) fritt ur Puppia Swedens utbut (som inte bara består av Puppia utan bl. a Greenfeilds, Flexi, Wetnoz och Bobby).
Gissa om jag hade beslutesångest trots noga graderade önskelistor och sjuk shoppingkoll på hundgrejjer. Kom i allafall fram till att de där Peewee skålarna från Wetnoz jag dregglat över nått år nu skulle vara drömpriset! Skålarna går på runt 500kr st här i Sverige och hur prioriterar man det framför annat med en rätt blygsam student/surfer budget?
Idag kom skålarna med bud och knacka på dörrn! ÄLSKA paket!

Wetnoz är fantastiskt. Jag har skrivit om det amerikanska märket förut och har sett småbitar ur sortimentet live men de minsta skålarna, Peewee, har jag bara sett på webben.
Kvaliteten är utmärkt. Designen perfekt. Har letat skålar i evighet till Selma men alla är för stora eller ser för stora ut.
Dessa rymmer 2,5dl vatten och/eller mat och passar utmärkt för Selma som äter drygt 1dl torrfoder/dag utan att skålarna ser för stora ut. Skålen är blank, i rostfri kirurgisk stål satt på en gjuten ställning av svart gummi - så smakfullt stilrent!

Peewee skålarna kan inte puffas eller köras runt med vid måltid utan står stadigt på sina fyra ben så 100% njutbar användning garanteras för både mini och matte!. Dom är också lätta att rengöra och är en ren fröjd för ögat vid både påfyllning, användning och (självklart) även i oanvänt tillstånd ståendes på golvet.
Det enda negativa jag kan se är spegelvarningen för alla minis som är rädda för sin egen spegelbild hehe, skålarna är ju blanka. Men vad 17, för minis som annars brukar stanna upp och titta lite extra när en spegel passeras (Selma) är dom perfekta ;)

TACK PUPPIA Sweden, NI ÄR BÄST!

Och vad säger Selma? - Hallå? Slitet torrfoder i dessa också!? Vilket hån för designern! Ge hit kyckling och ruccula!!!



till mini:
image592
Foto & Layout: Sophia Söderström


Wetnoz

Puppia Sweden

Kommentarer
Postat av: paulina

SNYGGA!!

vill ha.. inet vinna lite åt mig ? ;)

Postat av: Maria

vilka fiina. har också spanat på sådana. du får utvädera dem sen...fast jag tror redan jag vet vad du/ni tycker

2007-05-15 @ 11:11:10
URL: http://melonsylt.blogspot.com/
Postat av: monc

De é ju super snygga.. Bra val.. :P

2007-05-16 @ 21:14:15
URL: http://monc.blogg.se
Postat av: sophia

Till Maria:
MEH! Dom äääär ju utvärderadeee! Detta är ju ett recensions inlägg! Hehe

2007-05-20 @ 23:23:44
URL: http://royals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback