mammadagen och oliver åt alla!

Idag är det morsdag som de flesta förhoppningsvis kommit ihåg.
Jag och Selma drog ner på stan för att införskaffa mamma (momo) presenter. Inne på Kaktus försökte jag övertala Selma att köpa morsdagpresent till mig i form av Pilgrim örhängen men det gick inte så bra. Inte för att Selma gjorde motstånd sittandes i ryggsäcken, men det gjorde mitt samvete som helt bedövat gick in på Polarn & Pyret här om dagen och lika bedövat "råkade" prova en brun-vit randig långärmad PoP t-shirt som sen följde med hem.. JA jag betalade självklart! ..Bedövad dock.

*Host* I allafall så lunchade vi med Monc på Waynes och tro det eller ej, Selma (tiggandes som vanligt med blanka ögon) fick en grön oliv av Monc OCH ÅT DEN! "Jag har gett henne svarta oliver förut" säger Monc varpå jag nästan får kvälningar - oliver är ju ruskigt äckligt!
Så komiskt. Selma är en riktig liten finsmakare, äter allt sånt där "fint" typ ruccula, brieost, kaviar, lax och.. OLIVER! Kära nån alltså, tycker faktiskt synd om alla hundar som bara får tugga foderkulor hela livet, speciellt dessa oftast kräsna småhundar som uppenbarligen är små gourméer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback