stansted, london 08.45

08.45
Japp, efter ca 3 timmars sömn bar det av till Skavsta flygplats, vilken söt flygplats by the way! Säga vad man vill om Ryanair men billigt och bra var det, bortsett från de extremt osköna sätena så kom vi faktiskt 15 min före arrivaltiden!
Nu typ 4,5 timme senare och med en timme till "vinst" sitter jag på Stansted flygplats och väntar på att få checka in mitt baggage som ska med mig till Newcastle.
Stansteds flygplats är ljus och trevlig, inte alls så extremt krånglig som jag förväntade mig. Wireless broadband £2.99 för en halvtimme är helt okej, men maten kostar multum! Nu sitter jag halvt död p g a för lite sömn halft exalterad av att äntligen få vara på engelsk mark.
Hm kommer ta ytterligare ca 4 timmar innan jag är framme, pust. Försöker hålla ögonen öppna för att se åtminstone en "Carry-on" på vift med matte eller husse men trots The dog nation number 1 ser jag inte en enda hund här i salen. Nästa gång ska minsann Selma med och visa hur det funkar!

..Åååå.. Min lilla plyys!

09.51
GOSH vad jag älskar att resa! Sitter och bokstavligen njuter här på flygplatsen! Å Taxfree mohaha *nej monc, jag har inte börjat shoppa än*. 11.20 går nästa flyg. *vänta, vänta, väntaaa*

Kommentarer
Postat av: Maria

Åå jag vill också resa! Jag reste iofs också igår, 4h och jag kom till göteborg. Så här sitter jag nu och glor medans Manne är på jobbet. Har dock hunnit vara inne i en djuraffär och shoppat smaskiga saker åt D. Desmond funderar på att ha kalas den 31mars, kan ni komma då?? Hälsa U.K!! kram

2007-03-15 @ 12:06:32
Postat av: monc

hehe.. jag började bli lite orolig när jag såg ordet "Taxfree"... ;P Tat, lungt i U.K. kram monc


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback