snart är det slut

Japp.. Nu har jag vart i Durham ett bra tag. På tisdag bär det av hemåt, känns oerhört trist. Även om vädret har varit extremt oengagerat i min resa hit så gillar jag verkligen det jag sett av England, speciellt shoppingen! Sorry att jag obloggat, har istället passat på att lägga mina annars rutinmässiga dagsysslor åt sidan och ta fram "det bättre jaget" som utesluter ett överdrivet bloggande. Men *host* den egentliga andledningen för en ouppdaterad blogg är faktiskt den "ohundiga" miljön som är här, förvånansvärt lite hund!! Det är som att gå tillbaka 10 år i tiden då majoriteten av matbutikerna endast hade två sorters hundmat, ett fult nylonhalsband i rött och tre skabbiga matskålar.
Durham är inte London och London är inte hela England.
Jag har fotat en del, försökt få känslan på bild och "fångat" de få hundar jag sett, men mitt Photoshop har kraschat så det blir inte förns senare jag kan lägga upp dom i bloggen och visa er.

Men snart är bloggen tillbaka igen..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hello" Veronica här, tänkte bara lämna ett avtryck så du vet vem jag är :)

Postat av: nilla

Harrods som dock ligger i London har dom mest otroliga hundprylarna man bara kan dröma om. Har du vägarna förbi London så gå in och kika iaf *mycket dreggel varning*

2007-04-22 @ 22:16:16
URL: http://pk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback