pucci petwear

image560

När man befinner sig i England måste man ju skriva om megamärket Pucci Petwear!
Pucci produkter är i bra kvalitet och syns i media i samband med celebhundar. Grejjerna går i basic men med en gnutta glam här och var som piffar upp känslan. Rosa är the color som säljer, deras blinghalsband säljer mycket också, såväl som deras flexiga parka. Pucci har många godbitar som tex mjukisleksaker, lädercarriers och tanks, på puccipetwear.com kan man beställa tanks med egen text på - en riktigt rolig idé och värt sitt pris om man vill ge vovven nått extra!
Märket säljs här och var i Sverige men är man ute efter vissa delar i utbudet får man göra som en stor del av Puccikunderna gör, shoppa i designerbutiken här i England eller på sajten direkt.
Själv har jag beställt en svart Pucci Leather Limo Pet Carrier och ett 3-pack set med Squeaky Doughnut Toys, mjukisdonuts med glasyr (love!) som redan väntade på mig när jag kom till syrran i Durham.
Recension av Pucciprylarna kommer senare när jag är hemma hos lilla plyys igen! Men pure brittish dog design heter i allafall Pucci Petwear.



till mini:

image574

Pucci Petwear

köp hos:

Doggie

Fashion for dogs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback