miss selfridge - dresses paradise

image575

Då detta faktiskt är både en mini- och matteblogg tänkte jag nu visa enbart mattedesign. Miss Selfridge har säkert en del svenska mattar hört talas om (bör ha hört talas om!!) men att dom verkligen hade så snygga grejjer hade jag själv inte insett förns jag igår blev guidad genom Durhams shopping och fastnade i en Miss Selfridge butik. Oj, oj, oj säger jag bara.
Brittiska Miss Selfridge har funnits sedan 1966 och trots otaliga ägarbyten genom åren så kan man lugnt säga att dom idag är är en brittisk stolthet inom modedesign, alltid kommit med fräscht mode.
Dom är rätt, sååå rätt! Vårens klänningar är helt underbara allihop, med lagom retrokänsla och i sköna material, perfekta till tights. Matte vill ha. Alla! .. I allafall nån.. Dresses paradise = Miss selfridge.. M!
Varför inte börja köra lite minimode till alla Miss Selfridge vovvar också???



till matte:

image577

Miss Selfridge

Kommentarer
Postat av: Britta

Snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback