izzy galore by chi wow wow

image549

Vintage wear till hundar är det absolut snyggaste som finns om jag måste välja. Vintage-recycle stilen tilltalar mig regält. Jag har nämnt amerikanska trendsettermärket Chi WOW WOW förut i bloggen, deras koncept för hundmode har skapat en helt egen kategori vad gäller hunddesign som många andra modeskapare av hundplagg också fått upp ögonen för.
Chi WOW WOWs one-of-a-kind plagg är råtuffa och passar den manligaste av minis, jag har däremot inte nämt om märkets tjejkollektion Izzy Galore! Izzy Galore plaggen är girly alá retro 70-tal, hoodiesarna har långa utsvängda armar och är sydda i kaxiga tyger i lagom mängd flower power som gör dom absolut klockrena.
Jag har inte hittat så många webshoppar som säljer delar ur kollektionen än men hos funnyfur.com finns några hoodies att dreggla över. Pris från $48.



till mini:


image550

Chi WOW WOW




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback