intresse för mode kostar apa på denna sida atlanten

image533


Jag har haft en sjukt intensiv shop-a-holic månad nu denna som varit! Jag sparar er bekännelser men något jag såg till att införskaffa var ett nummer av
The New York dog magazine som jag velat kolla in ordentligt i flera månader nu men som flera gånger försummats.
Numret inhandlades på Pressbyrån i Uppsala city för 79 gripande kronor! Och då kostar tidningen $4.99 som lösnummer i Usa (35kr)! Det är skamligt, verkligen! Väl hemma insåg jag att det inte var det senaste numret heller utan december-januari numret *host Pressbåryn*.
Men, var tidningen värd sina 79 svenska riksdaler? Hm..
..Faktiskt blev jag regält chockad av den höga procenten innehåll som bestod av mode- och designbilder, recensioner av produkter, tips på inköpställen och intressanta företagsannonser. Tidningen har inte mycket läsning egentligen men den läsning som finns är läsvärd, bearbetad och känns seriös. Elle-känsla!
- Släng er i väggen Sverige! The Ny Dog är den mest intressanta läsning (och bläddring) man stött på hittills vad gäller hundtidningar, anpassat som handen i handsken för alla cosmopolitan- och jetset hundägare med mode- och designintresse. Bruks och paragrafryttning är långa väga, jag är frälst!!!
Vet inte vad jag hade förväntat mig men över förväntan var tidningen absolut.
En ettårs prenumeration kostar $24.95 (175kr!), men med frakt till Sverige blir det hela $64.95 (457kr!), liiite skillnad! Tidningen kommer ut 6-7 ggr/år alltså får man räkna med ca 70kr/nummer, men det är den nog värd - en prenumeration väntar!



till matte:

image535

The NY dog magazine

Psst.. Finns som The Hollywood Dog magazine också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback