hemlösa och slitna

Jahapp..
Sorry för att den fattiga uppdateringen i bloggen den senaste veckan. Jag har två dugliga ursäkter. Först och främst har blogg.se varit kört, tydligen har dom lagt om och uppdaterat systemet, trevligt men segt.
Sen har jag och Selma varit mitt uppe i den mest intressanta flytthysterin hittills. Hysterin slutade här, sittandes på en madrass på golvet i mammas vardagsrum. Ett definitivt tillfälligt stopp visserligen, men ändå "Uppsala är.. Uppsala". Så fort som möjligt måste situationen lösas!
Känner mig rätt sliten just nu, dags för sängen kanske? Selma och jag har varit och minglat lite ikväll, eller rättare sagt, vi tänkte mingla men det slutade i en uttråkad Sophia p g a fel ålder på sällskapet och en lättretad Selma p g a för många män i sällskapet. Haaha! Livet är inte lätt men allt bra intressant.
Selma sover som en stock under fleecefilten, har jag tur kan jag gå och lägga mig snart men just nu är mitt "sovrum" occkuperat av diverse babblande hushålls medlemmar. Livet var det va?

Kommentarer
Postat av: monc

humm.. segt är det allt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback