charms and cupcakes


Beroende Ebay surfare som man är stötte jag på det sötaste jag sett på länge!
Råkade buda på ett armband med charms i sista sekunden, smyken med charms (berlocker) har blivit riktigt hett i Usa det senaste året bl. a p g a Juicy Coutures underbara smycken och collectibles charms. Lika oskyldigt råkade jag också vinna auktionen då jag av misstag skrev ett kommatecken istället för en punkt vid budandet, vilket betyder att $10.99 blir $1099 av någon konstig anledning - och vem 17 budar över den summan på ett armband?
(Ebay lektion nr 1: Gå ALDRIG in på Ebay och "kolla" grejjer långt efter sovtid.)

I vilket fall som helst vann jag armbandet och kollade sen upp designen, Tiny Cravings. Mumma vad söta grejjer! Handgjorda, otroligt detaljrika minibakverk charms som luktar! På tinycravings.com kan man beställa armband, halsband och örhängen med charms i olika yummy varianter. Under "Build a cupcake" och "Build a charm bracelet" kan du designa ihop ditt eget Tiny Cravings smycke. Och till minihundar passar ett armband perfekt som halsband!
Till alla "pilligur-älskare" och shop-a-holics där ute - en självklar accessoar i vår och sommar till både matte och mini!



till matte (och mini):

image551

Tiny Cravings

Psst.. Till alla som försöker dra ner på sötsakerna finns även en fin broccoli charm till tröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback