TJOHO! VI SKA FLYTTA!

Gosh.
Jag har ju inte berättat än! VI SKA FLYTTA! ÄNTLIGEN!
Efter att ha nödkraschat hos mamma i 3 månader får jag och Selma äntligen vår egna lya nu i månadsskiftet!
Ganska komiskt faktiskt men det blir första gången jag har ett eget plejs. Flyttade ut som nybliven 18-åring och har lyckats hinna med inneboende i garderob, korridorsboende, intressant comboboende, ännu ett intressant comboboende som sen nästan ledde till ett samboboende (!!?) HAHA! Och så nödboende i morsans vardagsrum (värst) men nu finally en egen etta!
Visserligen är det en uthyrningsdel, inte riiiktigt en egen lya, men det börjar närma sig!
Lägenheten är mini (spinner vidare på minitemat) men är rätt charmig och med min svaghet för design och inredning kan det bli riktigt mysigt! Det bästa av allt är att hyresvärden är supertrevlig - jag har tillåtelse att måla om och fixa varav han står för kostnaden! OCH förstås.. Jag kan stanna hur länge jag vill, alltså inget 2:a hand som plötsligt sägs upp varav man ska hitta nytt igen i underbara "bostadslösa" Uppsala. Kan det bli bättre just nu?

TJOHO VAD JAG LÄNGTAR!
Får lägga upp lite bilder sen när det börjar likna nått, Selma kommer garanterat få sätta sin prägel!

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS. vad skönt. äntligen. blir ni kvar i sala backe eller? jag misstänker det...:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback