puttinutt gulligull

..Rosa såklart!
Rosa är THE puttinutt gulligull färg no 1. Det bara är så. Även om rosa de senaste åren lyckats konvertera till plagg och inredning med mer attityd så består färgen ändå innerst inne av socker.
Personligen är jag delad vad gäller färgen.
Den är söt. Ibland. Snygg vid andra tillfällen. Flickig såklart men ibland faktiskt kvinnlig på något sätt. Men ändå ibland bara.. för mycket!
Hm, Selma har inte mycket rosa. Hon är som jag, grabbig yta fast med socker within.

.. Tänkte att jag skulle visa upp lite rosa hundgrejjer.
Väldigt amerikanskt, väldigt överexponerat och uttjatat vad gäller hunddesign (som äntligen drar sig mer åt streetwear och vintage hållet). Men ändå tidlöst. - Man blir ju faktiskt glad av rosa. I lagom dos. Man får ju nästan vårkänslor såhär mitt i januari.

Tillägnat Emma-Lee och Precious i Sthlm (puss på er) :P



till mini:

116345-441

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman! Rosa blir man glad av ;-D
Puss tillbaka till er!

Postat av: paulina brealt

SNUTT va sött :D

2007-01-12 @ 22:19:49
URL: http://www.prazsky-krysarik.se
Postat av: jennie

vilken hemsida kommer sakerna ifrån? skulle bli jätte glad för svar. skriv svar i ett inlägg.

2012-02-09 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback