polarn o. pyret dissar minisar

116345-481


Det var ett tag sen men visste ni att svenska Polarn o. Pyret släppt hundtröjor?
Jag är personligen ett obotligt Polarn o. Pyret-fan, älskar deras bomullstyger såpass att jag skulle kunna köpa bebisplagg enbart för att hänga på väggen här hemma!
I vilket fall så kom jag på här om dagen att dom faktiskt släppte hundtröjor i ribbad bomull för nått år sen, tyvärr var den minsta storleken för stor för Selma, såklart, och till min besvikelse gick jag tomhänt ut butiken den gång jag gått in för att införskaffa en rödrandig skönhet.

Jag kontaktade Po.P och frågande ang. tröjan och om dom tänkt på hur stort intresset skulle bli på en liten hundkollektion med fokus på mindre hundar. Det hade dom inte riktigt. Och Inte intresse för det riktigt heller till min besvikelse.
Hundtröjorna var ett litet "projekt" med enbart 2 färger, blått- och rödrandigt, och i 2 storlekar. Såklart.
Men, men roligt initsiativ tycker vi ändå! Även om bara ett fåtal doggisar kan njuta i en äkta Po.P tröja.
Finns fortfarande att "fynda" i utvalda Po.P butiker för 195kr!



till mini:
116345-482

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback