paris hilton, när man trodde hon gjorde allt

116345-494

Fast egentligen, är jag förvånad? Är någon förvånad?
Är det nån som kan göra precis vad som faller henne in så ä det ms Hilton. Hon har tillsammans med Usa jättarna inom hundmode, Little Lily, gjort en egen "Paris Hilton" hundkollektion!
  Jo vars säger vi, det är en del godbitar dom har tagit fram, gillar speciellt "kiss" plaggen, men annars lite för..Paris? Haha, kolla Eifeltornet!!!
Personligen är jag inget större fan av Paris Hilton däremot av Little Lily, mitt favvobrand vad gäller amerikanska hundkläder. Så "go Paris!" säger vi ändå, det bästa du gjort på länge.
Kollektionen gjordes officiell för press den 22 Januari nu i början av året och dyker upp hos återförsäljare under våren. Är det bara jag som har en känsla av ett den kommer sälja som mellanmjölk på Coop?



till mini:

116345-495

Kommentarer
Postat av: paulina

aaaaah
cool slips !

2007-02-13 @ 02:46:17
Postat av: momo

Pja... skulle vara tour de la Eiffel då.... :-D

2007-07-08 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback