ed hardy fynd

116345-499

Jag hade ett inlägg för ett tag sen ang. amerikanska fet-märket Ed Hardy som med Christian Audiger i spetsen charmat både brallor, tröjor och kepsar av många celebs i Usa – och bytt ut dom med sina egna produkter, förstås.
Vintage tattoo stilen finns även att få tag på till hundar i form av bärväskor och tanks.
De senaste 3 veckorna i surfandet efter vårgrejjer har jag råkat förälska mig i Ed Hardy stilen, speciellt deras "Geisha grejjer" och low rise skor.
Jag lyckades komma över ett råkap-fynd på Ebay (såklart) till Selma. En tank i xs, idag fick vi hem den. Och ja kvalitet kostar, men "superfyndare"  som jag är fick jag linnet till en bråkdel av normalpris.
Ed Hardy kollektionen till hundar är ett samarbete med Cromebones och det märks. Väldigt välgjord tank i skön stretchbomull med tryck. Bra fit i hals och bröst men tyvärr lite kort i ryggen på Selma, men det är ju inte ett ovanligt fenomen precis.
Blingstenar har man lyckats få in på många Ed Hardy plagg, som många kanske redan vet, men utan att förstöra den hårda looken – bling som annars syboliserar puttinutt gulligull, överdrivet lyx eller rent pimp mode (beroende på hur, vart och när). Hm.. Bling funkar faktiskt! Dessa stenar är i för sig inte i värsta bling-bling skimmer utan mer rough.
Plus till Ed Hardy vintage tattoo wear helt enkelt. Nu är jag lite sugen på en carrier också och en tröja till mig själv och...



till mini:
116345-500

Foto & Layout: Sophia Söderström

Ed Hardy

Kommentarer
Postat av: paulina

snyyygggtttt !! fynda åt miiig me ! :D

2007-02-13 @ 02:34:10
Postat av: sophia

Till Paulina:

Mohaha! You wish! *evil*

Postat av: Emma-Lee

Det var verkligen supersnyggt :-D

2007-02-14 @ 19:04:33
URL: http://emma-lee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback