bodhi toys med smak av asien

image664

Har haft bodhi loggan på skrivbordet hela sommarn, har ju planerat att skriva om märket men glömt bort gång på gång! bodhi design syns mer och mer i trendiga inrednings- och prylbutiker på webben, det amerikanska märket tillverkar prylar till hundar i ren snygg design. Stort fokus har dom fått för sina leksaker i "world anda" inspirerade från asiatisk kultur - de har både en kinesisk och en indisk kollektion för alla er mattar och hussar som älskar asiatiskt! Själv är jag ju en oförklarligt besatt Kina älskare och mina absoluta favoriter är "Lotus bud", Lotus kvisten som står för harmoni och renhet och "Bamboo", bambu pinnen som står för långt liv och mod i kinesisk kultur - supersnygga leksakstuggpinnar. Tyvärr måste jag ju säga att bodhi främst fokuserar på större hundar, en bambu pinne är i största laget för en mini. Men men, jag skulle lugnt kunna ha några liggandes här hemma ändå, men jag är ju lite udda också..
Vill du ha en snygg kvalitets leksak för din "heavy chewer" så ska du i allafall köpa en bodhi toy!



till mini ?:

image665

bodhi toys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback