vinterns skor

Idag kom Selmas QT boots från Canada!
Bli perfa nu i slask och snö.
Funktionell kvalitet med material som håller vätan ute från Purrwoofic Paws.
Skorna har dragsko istället för velcro strap som de flesta skor av denna typ har. Kul med något nytt. Lite stor undersula tycker jag för att vara stl 0 och en såpass liten sko inuti, men annars är jag helt nöjd! Råtuffa skor men samtidigt sååå söta.
Selma gillar dom också, springer omkring som en galning hemma! Till detta pris är dom helt enkelt suveräna!

Själv har jag letat land och rike runt känns det som för att hitta det där vinterskorna till mig själv som säger "klick". Dom måste palla kyla och väta samtidigt som dom ska kunna användas till lite snyggare kläder. Samma sak varje år! Man kan inte hitta en snygg vintersko som funkar till allt. Impossible!
Men nu har jag i allafall beställt ett par Vesuve boots från Rip Curl. Gillar stilen skarpt! Och sköna som tofflor är dom! Frågan är om dom pallar vintern?
Exempel..



Till mini:


116345-349 
116345-351
116345-350
(Foto: Sophia Söderström)

• Purrwoofic Paws, QT boots
Ebay,
Pampered Paws Boutique
16.99 usd = 123 kr  
(exkl. frakt)



Till matte:


116345-353
116345-352
• Rib Curl, Vesuve boots black
La Redoute, 819kr
(exkl. frakt)

Kommentarer
Postat av: Maria

dem e fina...rip curl. jag önskar att jag kunde ha normalstora fötter...suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback