so street

Är det något jag gillar så är det streetwear.
Japsarnas förmåga att applicera vårt streetmode in i hunddesign är absolut stunning! Speciellt jeansplaggen. Stonewash eller rå denim, fickor, nitar, brandpatches och loads med detaljer - PRECIS som vårt jeansmode.
Betoningen inom hundmode nu i Japan är streetwear, vintage och couture. Varvat. De flesta plaggen är helt enkelt suveränt snygga samtidigt som praktiska. GIMME ALL!
Och nu tänkte jag inte lägga tyngden vid att visa upp plagg utan HUNDEN i plagg, så man får in känslan.
Kan nån säga att detta inte är najs så slå mig en pling för inte kan jag annat än att nicka på huvudet och säga "wow" om och om igen. Släng er i väggen prestigetanter!
Älskar du streetwear - själklart ska din hund få ha samma sköna stil matchandes sina loads of attitude!


Chek em out!



116345-422

Kommentarer
Postat av: Paulina

taxarna är ju underbara ! :)

Coola jyckar ! snygga kläder.

Postat av: Kattis

Sjukt grymma kläder! Var hittade du dom? Vet du om det går att få tag på någonstans i Sverige? Vore gött om hunden och jag hade samma stil :D

2009-01-04 @ 02:40:56
URL: http://dogfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback