selmas utvik

Hejsan alla! Jag börjar sakna min förr så väluppdaterade blogg. Kanske en reform ligger för dörren? Eller bör.. Det är svårt att veta så här års.
  Efter vårens besvikelse I Göteborg har flitiga matte letat efter en ny tänkbar partner under sommaren. Nu drar det dock ihop sig till löp. Flitig eller ej, varför ska det vara så svårt att hitta en lämplig hanhund under 2kg i närheten? Jag gör definitivt inte om samma misstag igen och riskerar både fejs och hundhäsla caused by en roadtrip till andra sidan förnuftet. För att inte tala om pengarna som brann. Gripande göteborgare *duckar*.

Jaja, nu är det nya tag som gäller så jag passade på att vika ut Selma, eller.. Tycker faktiskt att Selma vek ut sig själv, attityden är helt igenom The Royal Bitch. Jag aktiverade ju bara annonsen. Och betalade.
Är det inte lite sjukt att jag köper bort min hunds oskuld? Och betalar för att få henne på smällen. Sånna där fjortistankar åker upp i huvudet när jag tänker på systemet. Det är ju inte bara djuravel längre det är frågan om utan faktiskt nått känsligare, min minibäbis ska bli påsatt (!), stor och fet för att sen squeeza ur sig egna minibäbisar! Förhoppningsvis.. Oj vad jobbigt obehagligt det blev att lyssna på sig själv.  
 Vart finns den perfekta mannen månntro? Eller är det så att vi alla faktiskt behöver kompromissa för att vinna de viktigaste egenskaperna? Hm..
"Liten trevlig hane önskad till dejt"



bild:




Kolla annonsen på Blocket

Kommentarer
Postat av: monc

nawww... gos.. kontaktannona.. hehehe

Postat av: Karin

hrm, host,host... Är annonsen rumsren eller...? uhu jag rodnar när jag läser den fniss

2008-09-10 @ 17:58:25
URL: http://grejsar.blogg.se/
Postat av: momo

go for it Selma!

momo want minibäbisar o gosa me´!

2008-09-10 @ 21:31:59
Postat av: Jess

hihi gu så sött :o)

2008-10-03 @ 19:55:32
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback