hemma med tandsten och ankägg

Hej alla!
Nu är jag hemma i Uppsala igen efter 4 månader i Kina. GUD vad jag har saknat min lilla plyys, min snuttis Selma!
Helt underbart fantastiskt med hundpussar och gos trots doggiebreath a'la fish = svår tandsten JA (tack momo).
Jag ska försöka sätta igång mer med bloggen igen, tyvärr är ju inte mina försök till blogglojalitet vidare trovärdiga, SÅ lessen för det, men livet är verkligen.. ett enda stort ankägg, fullt med nån grönblå sörja och en konstig lukt av fisk. .. Eh. Förklaring finns nånstans..

Igår beställde jag en Puppia sele, vårkollektionen 08, från Ebay. Ska bli kul att inviga och recensera, Selma drar något fruktansvärt när vi är ute på prommisar (tack momo :P), återkommer med den när den landat på svensk mark!
Imorrn ska vi till veterinären, Selma ska få sin andra rabiesspruta vilket känns bra, för matte, men tyvärr inte för liten hund och speciellt inte för plånboken. Men, vare sig jag flyttar till Kina eller ej senare så kommer Selma iallafall vara förberedd, vill aldrig lämna henne igen! *Tårögd*.

OBS! Om det är någon som mailat oss de senaste halvåret utan att ni fått svar så var snälla att maila igen, vår mail flög åt skogen för ett tag sedan och hela kontot raderades varpå jag gick in i chockfas och sedan (på något konstigt sätt) direkt in i nyorieteringsfas med förnekelse (!). Ber om ursäkt.
Sen har alla företagsannonser flygit till skyarna tillsammans med halva Royal S bannern..
"MONC! *skriiiIk*

:P

Kommentarer
Postat av: momo

Pja... inte momos fel att Selma drar i kopplet precis och lukten i munnen var nog likadan innan kina-resan, men som plåster på såren så betalar momo ju den andra sprutan i alla fall...
(Selma tyckte hennes integritet blev tummad på när momo försökte med tandborsten, så det blev inte så många försök...sorry about that!)

2008-05-06 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback