flexi elegance för minisar

image716


Är det jag som är seg eller? Surfade på en amerikansk release av Flexi koppel, såg ut som Elegance men mindre och med bling på (sk Flexi Glam). Jag surfa vidare och vad stöter jag inte på om Elegance petite - jag som dreggla hakan av mig när Elegance serien kom ut men lika snabbt blev snustorr i munnen då jag insåg hur stora de var.
Petite serien är alltså framtagen för hundar under 12kg med 3m koppel. "Koppeldosan" är ca 10x6cm vilket är mindre än den från Comfort serien vi har, låter som närapå genialiskt (om man nu inte är ute efter mini, mini då). Frågan är nu om man ska köpa en svart eller en vit, eller t o m vara supervågad, en rosa? Eller vänta på att en dimper ner i brevlådan, charity?
Pust. Hittade kanonpris iallafall, 249 kr hos www.texandterry.com (växjö butik). Jag vill ha ett nytt Flexi!
Finns i fem färger i fräsch pianolack finish (eller var det billack?)



till mini:
image717

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback