sushi takeaway

image681


Det var 2 år sen jag snubblade över dessa underbart snygga, coola, helt fantastiskt sköna tugg- och bitvänliga pipisar på ebay.com, sushiälskare som jag är var jag helt enkelt tvungen att beställa ett gäng till Selma. Efter lååång väntan (då godbitarna fastnade i tullen) hade jag dom äntligen i handen och OMG, jag hade aldrig sett Selma så lyrisk över mjukisar innan! Än idag måste jag erkänna att inget har slagit dessa leksaker, Selma LOOOVES!
   Sushi plush leksakerna från Sushipups är perfekta minileksaker, mjuka, goa och de ivrigaste av minisar kan lugnt "få tag" på squeeken inuti och pipa själva då de är såpass mjuka (va beredd på nervo-pip när mini får ett bra grepp och inser sin upptäckt!). Selmas favvo är utan tvekan "Tuna Sushi", köp en combo förpackning och yumma till det med både maki och uni sushisar, finns även ett 4-pack att lägga vantarna på. "Tamago Egg Sushi" är min favvo även in real, mjukisen är en given investering!
Äntligen finns dessa skatter i Sverige, surfa in på f d Fashion For Dogs, numera Doggylicious, och inhandla ett duopack á 189 sek! It's worth it!
Y U M M Y

Psst ösmycket wasabi.



till mini:
image682
Sushipups
Doggylicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback