sveriges roligaste hundblogg

Är det nått jag uppskattar så är det skön humor. Skön i den graden att den helt enkelt är så sjukt överdriven och tråkrolig samtidigt som den är såpass klockren att den gör skratt fullständigt oundvikligt. Det är svårt att bemästra sådan humor, speciellt bland hundägare har jag märkt..
Men jag har hittar sveriges roligaste hundblogg! Och ny snackar vi inte "lyxiga koppel, torrfoder tips, utställningsbilder, bruksgrenar eller chihuahuor klädda i tyll utan en pure hundblogg där hunden själv står för bloggandet.
Leffe bloggar om sitt Chihuahualiv där han visar bilder och berättar storys från sin vardag. Bilderna till texterna är fullkomligt genious och det Xtrema bloggandet är så aprolig att jag numera skulle vilja prenumerera på Leffe-citat!
Go Leffe!



citat:

"Pee Wee var här igår. Han åt upp min mat. och kräktes på mattan där jag brukar kräkas...
Vi skall ses igen. Han är också inne på nationalekonomi och kvantfysik."

"Käkade en toastskagen och drack ett glas vin. Pencillinkuren är över så jag kan ta ett glas igen. Vid 12 slaget skall jag försöka få tag på Nallen i Hässelby och önska gott nytt hundår... Undra vad hon kan ha för nummer... 555-NALLE? Ringer Eniro..."

"Regn och kallt... Farsan och jag kollar Hong Kong filmer. Får mig att tänka på 70-talet när jag hade en träningsdojo på Manhattan och lärde ut Kung Fu..."

"Har ingått avtal med Google. De har tjatat om att få lägga in reklam på min blogg. Hade möte med deras VD i Kista idag. Vi skakade tass och nu rullar pengarna in...
Skall försöka betala av mina sjukhusräkningar med pengarna, och lite leverpastej också..."

"Det börjar bli stort nu... 200 besökare på lördagen. Hamnade på djur.feber.se igår. Skall till David Letterman på tisdag, Tom Cruise hade lämnat återbud och jag var på en stand-in lista. Funderar på att ta en date med Paris Hilton´s Thinkerbell när jag ändå e i USA..."

GAAAHAHAHAAA! Tänk om alla stelbenta chihuahua hatare kunde skaffa lite humor.. 


Life of Leif

Kommentarer
Postat av: Anna (Dog Exclusives)

Men hej, nu hade det ju hänt massor på din blogg, vad kul! Håller med, Leffe är härlig!

Postat av: johanna

älskar leffes blogg!!

2007-05-15 @ 08:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback