wetnoz - världens snyggaste matskålar

image548

Som de flesta nog redan förstått, av de som läser bloggen, så har jag en svaghet för ren och clean design när det gäller inredning.
Wetnoz är ett världskänt märke av clean hunddesign, deras matskålar har fått designpris och syns mycket i hunddesign sammanhang och på senaste året även hos svenska återförsäljare.
Wetnoz är ett av mina favvomärken som jag lugnt skulle kunna skaffa hela utbudet av bara för designens skull, inget jag planerar att göra men två Peewee skålar och en Tidbits förvaringsburk ur Wetnoz Ultra serie skulle sitta fin fint! Vad jag skulle göra med resten av utbudet om jag nu skulle skaffa det har jag ingen aning om, men oh så fräscha matskålarna är, snyggare finns inte helt enkelt!



till mini:

image526

wetnoz
grossist i Sverige


köp hos:

Doggie
Fashion for dogs
Fanzy dog
Fina hund
Hundbutik
Hund-shop
Xl winterstyle


Psst..Rykten från säkra källor har nått mina öron att Wetnoz med Mark Kimbrough i spetsen snart lanserar nya produkter i Metro och Studio serien! Håll ögonen öppna, you don't wish to miss these babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback