pissoar för chihuahuor

image584


En kompis tipsade om denna fullständigt absurda, halvsnuskiga och fnissframkallande design som säkerligen är mer ploj än funktion - en rosa minipissoar för Chihuahuor! HAHA!
Nyfiken som jag blev började jag googla runt efter skaparen. Verkar som fler än jag varit inne på samma spår: "Är den riktig?", "Vart är företaget bakom designen?" och "varför är det en Chinese Crested på bild". Osv, Minihundsnack globalt ni vet.
Men inbiten surfare som man är lyckades jag ändå ganska snabbt hitta pissoarens ursprung här i England och som enligt bildtexten finns irl att skåda på flera platser i Soho, London.
Chihuahua pissoaren ingick i en reklamkampanj som gjordes av M&C Saatchi London för ITV:s Wags Boutique - en brittisk reality show där två modeintresserade tjejgäng ska starta och driva två rival modebutiker i centrala London, göra sitt modeintresse till vinstdrivande (med allt vad det innebär) och vinna, givetvis.
Chihuahua urinals är pure 21st centuary marknadsföring! Ploj mer än funktion absolut. Verkligen imponerande och roligt grafiker och ägare av minihund som man är. Klockren idé, ibland lyckas folk verkligen!
Och Sophia vill se showen, verkar kul ju, jag som annars är reality show hatare..



bild:

image581

Wags Boutique
M&C Sattchi London

Bildens ursprung

Kommentarer
Postat av: monc

hehehehe.. fy vad kul.. *skrattar* fy va skön.. snart finns le ALLT till hundar..

Postat av: madde

Hej!
Vet du var jag kan hitta Juicy Couture väskor till hunden på nätet?
MVH

2007-03-22 @ 09:28:16
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
Postat av: sophia

Till madde:
Hej! Juicy Couture pet carriers kan man fynda på ebay.com, men man ska veta lite om väskorna för att slippa fejks. Sök efter "juicy pet carriers" på ebay, beroende på säljare kan du få hem en äkta inkl. frakt för $175-300 (beroende på modell) Räkna med mer för både väska och frakt om du köper dom i "finare" butiker eller här hemma i Sverige. Normalpris på en Juicy ligger annars runt $275-375.
Är du beredd att betala mer kan du kolla in
www.neimanmarcus.com
www.nordstrom.com
Lycka till!
(Har du fler frågor är det bara att maila mig)

2007-03-25 @ 13:02:21
URL: http://royals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback