ursäkter och drömmar

Oj.
Ber om ursäkt men jag har verkligen haft varken tid eller lust att blogga över huvud taget de senaste 3 veckorna. En vana kan lätt bli en dålig vana som rubbar vardagen och dåliga vanor kan lätt sumpa drömmar.
Får se när jag tar upp bloggandet igen men så länge folk går in och kollar utan att visa varken positiv eller negativ respons kan jag inte hjälpa att jag faktiskt tröttnat - varför ens blogga?
Visserligen startade jag upp bloggen för mitt eget syfte, så mycket i huvudet, så många tankar, ideer och drömmar som behövde luftas..
Men bättre att börja sätta drömmar i verket än att bara sitta och längta. Har börjat igen nu. Den här gången..

Har sjukligt mycket att tänka på denna vår visade det sig, men bloggen består för er som har intresse! Rätt vad det är så kommer lite nytt blogg stuff..

..Until next time: Ut med mini i solen och njut, våren är ju här!

Kommentarer
Postat av: Pandyy

Hejsan, Selma var på bild i göteborgsposten tidigare i veckan, en artikel om små hundraser. Jag har inte hittat artikeln på nätet med jag scannade in den och la ut på forumet, du hittar den under kategorin "läst"
Ha det gött :) /Pandyy

2007-04-14 @ 15:58:43
Postat av: Maria

Nej nu får du ta och blogga lite så man har nåt att läsa!

Postat av: Isabella

Hej!

Har följt din blogg emellanåt i någon månad eller två. Tycker att det är jättekul att du är så entusiastisk i ditt intresse för din ras och hundtillbehör. Kul att läsa! Synd att du inte bloggar lika ofta längre... Tycker inte att du ska nedslås av få kommentarer, du vet ju att det är många som läser, vad spelar kommentarerna för roll? Du får väl anta att en utebliven kommentar betyder "jag håller med" :)

Keep on the good work!

Och du, en sista sak, tycker det är lite dåligt med källinfo när du t.ex. lägger upp bilder på produkter. Var finns de? Var kommer bilden ifrån? Vad kostar de? Vad köper man dem? Just bildens källa måste du ju ha med enligt lag (och ha tillstånd från upphovsmannen till bilden, fotograf eller ägare av den), kan vara bra att tänka på!

Kram!

2007-04-30 @ 12:11:35
Postat av: monc

Ett litet svar till Isabella.
Om du kollar så har hon skrivit länkar till sidorna där du kan finna grejerna, och eller logan till klädesmärkena eller butik. Genom detta är det lagligt att använda bilderna. Speciellt om bilderna är tagna ifrån tillverkaren. Sedan tror jag inte någon bryr sig så länge dom får gratisreklam. :P

2007-05-05 @ 17:04:41
URL: http://monc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback