sigrid på blocket

Det var med sorg i hjärtat men ja la ut Sigrid på blocket inatt.. Det är nämnligen så att momo ganska tidigt fäste sig vid "gisen" och tingade henne men tyvärr, redan från början har hennes sambo stått ivägen. Och det är väl så mamma, du har inte riktig den tid som krävs heller? Utan support i familjen blir det lätt tråkigt..
Nä huh alltså.. Eländes elände.
Men, folk hör av sig! Kan ha hittat en kanonfamilj i Göteborg, en av dom som svarat på annonsen, men det rullar ju en fler mail!. Nu börjar det jobbigaste, att välja och sen.. att släppa taget.
Vill att du ska få det så bäst Sigrid!


VARFÖR SKA MAN VA SÅ HIMLA BLÖDIG! Ni har det lätt ni, ni hjärtlösa massuppfödare..



bild:



Till annonsen

Kommentarer
Postat av: Karin

Måtte hon komma till snälla och goa människor. Jag kan förstå din vånda Fia. Hoppas att allt går bra.

Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Usch, vad jobbigt det måste vara att släppa taget. Jag hoppas du hittar en underbar familj till lillan. Annonsen var väldigt gullig!

2009-01-22 @ 22:23:54
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Nilla

Åh vad svårt...förstår dig. Hoppas att du hittar det där alldeles underbara hemmet till lillgumman. Önskar att jag hade fått skaffa en till bäbis för sambon...min lilla ligger nu i mitt knä. Övriga i familjen kallar henne navelsträngen...vart jag än går så är hon med mig:)

Lycka till med valet av familj!

Hälsningar Nilla & Lycka

2009-01-23 @ 00:42:38
URL: http://nillas.dinstudio.se/
Postat av: Mee Bellisen

Hej, Ville bara säga att det är precis nån som hon jag letar efter. Men tyvärr har jag inte dom pengarna just nu. Du har inte funderat på foder?

2009-01-23 @ 15:18:12
URL: http://dramatix.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Va jätte fina hundar=) Har själv en kull på två veckor nu, så roligt och läsa hur dina utvecklats så man ser fram emot saker som händer. Samma för mig med en renrasig och en lite blandras, och håller med dig ang. detta skriverier om blandras, så länge man inte avlar fram agressiva hundar som blir knäppa, och hellre frisk blandras än sjuk renras. Sverige är ett fritt land och man får göra som man vill, så länge man ser till djurens bästa och dom som kritiserar kan börja tänka på annat.

Förstår att de är svårt att sälja... har du hittat hem ännu?

Mvh/Elsi

2009-01-24 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback