juicy carriers fetkonverterar!

116345-457

Oj ,oj! Skrev om Juicy carriers förra veckan och så stötte jag på denna igår. Juicy Coutures pet carriers  inte bara konverterar åt streethållet dom FETkonverterar! Och det till det bättre vad gäller funktion, fler fack, inte lika stora meshfönster total reconstruction typ..
Har suttit och suktat efter en röd Juicy hela vintern men varför satte dom ljusblått som accentfärg?????
Suck. Den har silver hardware i allafall! Självklart är det en hel serie med matchande tröjor, säng, koppel och halsband! En red realese helt enkelt lagom till Valentines day den 14:e Februari.
Check it out!



till mini:

116345-467

Kommentarer
Postat av: paulina brealt

så sött.. men.. ljusblått :S
Njääää

Postat av: Terese

Snälla, jag bara måste få veta var du har hittat sockarna (sockiplasterna) som du skrev om i oktober! Om du inte vill lägga ut det här så kanske du kan maila det till mig? *Snälla?* :)
Hälsningar Terese

2007-01-25 @ 13:44:25
Postat av: sophia

Till Terese:

Hej! Sockorna är från olika tillverkare i japan. Har själv inte hittat alla tillverkarna, bara 1 faktiskt som jag tyvärr inte kan lägga ut här.
Maila på [email protected]

2007-01-27 @ 00:22:40
URL: http://royals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback